Search

Najveći je izazov shvatiti što potrošači žele – kvaliteta je obavezna u biznisu, novinarstvu i PR industriji

Najveći je izazov shvatiti što potrošači žele –  kvaliteta je obavezna u biznisu, novinarstvu i PR industriji

Što kad novo pakiranje više nije dovoljno, kako znati što potrošači žele, kakvi su odnosi između susjeda u regiji te koja Hrvatska će prevladati – otvorena ili ona koja živi u prošlosti

Izazovi razvoja novih kategorija proizvoda, želje i potrebe potrošača, dobre i loše strane komšija i susjeda te Hrvatska u ekonomskom pogledu neke su od tema kojima je konferencijski dio jubilarnog Weekend Media Festivala priveden kraju.

Na panelu „Kad novo pakiranje više nije dovoljno“ govorilo se o izazovima različitih razvojnih sektora. „Telekomi su odavno prestali biti samo pružatelji samo fiksnih i mobilnih usluga, sada su, ukratko, internet kompanije“, kaže Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog telekoma na što je dodao: „Mreže koje imamo osnova su digitalne transformacije i ostalih industrija, ali to ne znači da ih nužno smatramo konkurencijom, samo očekujemo da nas se u regulativi tretira jednako. HT je već odavno razvio niz novih kategorija usluga, a u nekima od njih, poput IT usluga za poslovne korisnike ili Smart City usluga za gradove, već sada smo vodeći na tržištu“.

Uslijedio je panel „Don’t Stop Me Now“ na kojem se analiziralo kako ostvariti stalni rast svojih kompanija i zauzeti pozicije na novim tržištima o čemu je govorio i Ram Addanki, generalni direktor Adria klastera BAT-a. Prije Hrvatske, Ram Addanki radio je u mnogim zemljama, od Indije, preko Rusije i Kazahstana do Velike Britanije i Nizozemske. „Izazovi su različiti, ali svugdje je najveći izazov shvatiti što potrošači žele s obzirom na različitost kultura. Kvaliteta proizvoda je ključna. Rast je temeljni cilj poslovanja, a naš je rast u proizvodima nove generacije“, rekao je Addanki.

Panel “Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati” bio je jedan od najposjećenijih na ovogodišnjem Weekendu. Publika je u prepunoj dvorani provela sat i pol uz fantastične osvrte o dobrim i lošim stranama susjeda. News direktori kanala N1 imali su zadatak goste ispitati o aktualnoj situaciji na Balkanu, a dijalog se na kraju pretvorio u stand up komediju gdje se svatko zabavljao na svačiji račun. „Pitali su me tako jednom prilikom zašto ja stalno kritiziram vladu? Ne bi li bilo lijepo da im malo i pomognem? Pa bi, evo mogu im pomoći kad se budu selili. Nisam baš nešto od selidbi, ali dat ću sve od sebe“, našalio se na račun aktualne vlasti Dragoljub Draža Petrović, glavni urednik i kolumnist magazina Danas iz Srbije.

Panel “Hrvatska ide naprijed?” među stručnjacima je potaknuo debatu o tome postoje li dvije Hrvatske – ona koja želi zadržati postojeći ekonomski model i ona koja želi otvorenije gospodarstvo. „Konkurencija je uvijek dobra, a kod nas je vrlo malo privatnih ponuđača edukativnih usluga. U javnom sektoru su privatne usluge isto male. Trebalo bi raditi da se poveća konkurencija unutar javnog sektora i omogući da se privatni sektor razvije“, mišljenja je Mladen Fruk, partner McKinsey & Company za Hrvatsku.

(S.M./VitalPlus)